Berikut adalah Proses Pembayaran Fail "FAST PAYMENT" daripada Koperasi

langkah 1

Isi maklumat fail di dalam link APPLICATION FORM yang disediakan.

langkah 2

Pihak pengurusan akan menghubungi ejen untuk pengesahan permohonan

langkah 3

Pihak pengurusan akan membuat semakan kelayakan pinjaman pembeli dan mengesahkan permohonan daripada pembeli.

langkah 4

Anda akan terima pengesahan pembelian dari pembeli melalui email anda.

langkah 5

Pihak koperasi akan menyediakan borang online LPPSA sekiranya peminjam (kerajaan). 

Sekiranya pinjaman bank, dokumen lengkap akan disusun dan diserahkan kepada Pegawai bank bagi menilai kelayakan pinjaman.

langkah 6

Bagi pinjaman LPPSA, dokumen lengkap yang telah disahkan oleh ketua jabatan layak untuk menerima pembayaran fast payment komisen yang di tawarkan.

langkah 7

Bagi pinjaman bank, dokumen permohonan yang telah disahkan kelayakan oleh pihak bank, layak untuk menerima pembayaran komisen fast payment.

langkah 8

Penyediaan payment voucher untuk bayaran fast payment.

Nota

Untuk mendapatkan status proses pinjaman, boleh klik link di Bawah.

Tempoh masa fail Fast Payment

Sila ke link e-Q&A jika ada sebarang pertanyaan